Саопштења

БРИГУ О ЖЕЛЕЗНИЦИ ГЛУМЕ ОНИ КОЈИ СУ ЈЕ ПРЕПУСТИЛИ ПРОПАДАЊУ

Данас се у једном кратком видео прилогу, грађанима поново обратила Ђиласова странка у Раковици. По навици, када не смеју грађанима пред очи, они им се обраћају видео порукама. Са две и по године закашњења су се сетили инцидента на делу пруге у Старом Кијеву када је су вагони са песком склизнули са шина, на сву срећу без последица.
Крај овог обраћања је оно што представља врхунац лицимерја, где Ђиласова јуришница, позната по томе што је у време док је он био градоначелник изградила нелегалну кућу на Петловом брду, каже да је Ђиласовој странци безбедност грађана на првом месту.
Да није тужно, било би смешно. Јер у време док је Драган Ђилас био градоначелник, железничка инфраструктура у Београду, али и у читавој Србији, препуштена је пропадању. Искакања из шина била су честа, брзина возова се спустила на ниво од пре Другог светског рата и ишла је полако ка брзини из 19. века. О пружним прелазима, пасарелама и потходницима није потребно трошити речи, јер тога није било ни у најави. Тако је Ђиласова власт, на делу посвећивала пажњу безбедности грађана.
Од када је Српска напредна странка 2012. године преузела одговорност за вршење власти у Раковици, а нешто касније и у Београду, коначно се улаже и у железницу. Тако је само у Раковици реконструисан део пруге Топчидер-Раковица-Ресник, дужине седам и по километара. У реконструкцију је уложено 24,5 милиона евра.
На делу од Топчидера до Раковице брзина возова је повећана на 80 километара на час, уместо 30 километара на час колико је било у Ђиласово време, док је од Раковице до Ресника са 50 повећана на 70 километара на час. Управо због повећања безбедности, на читавој траси уређен је један потходник у Реснику и четири путна прелаза која су опремљена савременим системом осигурања, где је један од њих управо у Кијеву.
У случају квара, локална самоуправа одмах обавештава Инфраструктуру „Железница Србије“, не гледајући да ли је викенд или празник где се инсистира на што хитнијим интервенцијама. Не чекамо попут Драгана Ђиласа да протекне деценија власти и још неколико година након тога да се сетимо да се нешто среди.
Оно што је најважније, многи захтеви грађана које су упутили локалној самоуправи, на крају су после разговора са надлежнима из Инфраструктуа „Железница Србије“ и других органа, прихваћени у увршћени у пројекат реконструкције пруге. Тако ће и решавање проблема на делу железнице где су 2019. године искочили вагони, дугорочно бити решен.
То је само доказ да директан разговор са грађанима, што је приоритет Српске напредне странке, доприноси решавању проблема. Српска напреднас странка ће и даље у директним разговорима са грађанима радити на решавању њихових проблема.
Обраћање грађанима путем видео снимака ипак остављамо неуспешним политичким дилетантима да оправдају свог газду Ђиласа, који је свој мандат на месту градоначелника, уместо за решавање проблема, користио за пуњење сопствених џепова и девизних рачуна.